Projekt källare


Här kommer några bilder på vår nästan nya källare. Väggar har rivits eftersom det ska få plats med ett badrum. Badrummet är innanför dörröppningen på bilden. Gillar träpanelen! Det lilla jag bidragit med är målningen av den... ;-) På golvet ska det ligga ett gråsvart kakel som är köpt på Kök och Bad, på Kvik.





Efter den här väggen kommer tvättstugan, det blir en öppen planlösning. Jag fotar från ingången till gästrummet.



Efter lilla väggen där tänkte jag ha en svart byrå.
Killarna är nere och lägger klinkers just nu så när jag kommer hem ikväll kanske det ser lite annorlunda ut på golvet! :-) Jag åker jag hem till Camilla om ett tag, vi tänkte äta lite mat ihop, mysa och prata!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för igår stumpan! Supermysigt och träffas på tu man hand! Höll grabbarna på hela natten? :) Puss C

2012-01-07 @ 21:54:57
Postat av: Sandra

Heej!!

Dom är klar nu! :-) imorgon ska det fogas! Kram

2012-01-09 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0