v. 25

Här kommer en magbild i vecka 25 (24+5).
Vem är du där inne som sparkar och buffar mest hela tiden? ♥



Ikväll ska jag ner på stan för en fika och bio med Malin! Vi ska se "En gång i Phuket" och innan det ska jag hinna med att packa till resan imorgon.

Vill ni se vad jag roat mig med idag?







Jag har lyckats sy ett babynest! Det är nog mysigt för bebisen att ligga i den första tiden och perfekt att ha i båten både på dagen och natten! :-) Om inte bebisen tycker om det så finns det nog en liten Mollie som gör det... ;-)



Kommentarer
Postat av: Annso

Vilken liten o fin mage :) Vad duktig du är på att sy, såg riktigt mysig ut!

2012-02-25 @ 22:04:29
Postat av: Camilla

Oj! Du är ju grym på att sy! Ser superproffsigt ut vännen :)Puss C

2012-02-28 @ 10:58:10
Postat av: syster Sara

Vad fin den blev, fint tyg, den kommer att bli jättemysig till lillbäbisen!! Duktiga Sandra!!!Kram

2012-03-03 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0