2 månader

 
Hugo har funnits hos oss i två månader nu. ♥ Vårt älskade lilla hjärta! Han är mest glad och nöjd hela tiden. Älskar att sitta i Babybjörnen och ligga i sitt gym. Tycker inte lika mycket om vagnen så det gäller att ta med babybjörnen på promenad om killen bestämmer sig för att vakna men idag på långpromenaden låg han nöjd i en kvart! Så hoppet finns! :) Jag har ju tänkt mig långa sköna promenader under min mammaledighet. ;)
 
 
Han bjuder på fler och fler leenden och ljud! Tiden går så fort så jag vill frysa tiden här och nu!
 
I veckan har vi haft besök av många fina vänner så det har blivit långa mysiga samtal om litet och stort i livet. Jag får så mycket energi av att umgås med de jag tycker om. ♥
 
Ikväll somnade Hugo redan klockan nio i sin vagga så vi får lite vuxentid! Mysigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhhhh sååå underbart!! <3 han är sååå fin!! All lycka till er!!

2012-08-08 @ 23:28:12
URL: http://sofiesida.blogspot.com
Postat av: Malin

Goskrutt! Man saknar honom redan lite fast jag var där för ett par dagar sen... haha ;) Men dig får jag ju träffa imorgon iallafall! :D Puss gumman

2012-08-09 @ 10:02:58
Postat av: Johanna

Tiden går ju så fort nu när de är så små. Vår blir fyra månader nu i dagarna. Känns som om vi kom hem med henne igår samtidigt som man redan glömt vad man sysslade före man hade barn. ;-)

2012-08-13 @ 11:51:31
URL: http://passionforpoison.blogg.se
Postat av: Karin

Gu vilken fin liten pojk ni har :)

2012-10-29 @ 10:10:53
URL: http://karinochnova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0