Helgen!

I lördags var jag på Caspians dop + fika i församlingshemmet. Efter dopet tog jag äntligen tag i storstädning här hemma! Tvättade fönstren och dammade överallt. När det var dags för dammsugning så dör den helt! Hann i alla fall dammsuga halva huset. ;-) Tror påsen var full! På kvällen blev den en fika med Malin och Sara sedan gick vi på bio och såg "Crazy, stupid love". Riktigt rolig film! Klart sevärd. Mysigt med en tjejkväll! Idag tänkte jag ta sovmorgon men vaknade 8.00! Lyckades somna om till 8.30! Åt lite frulle och åkte till Korpen för att träna. Muskelpass blev det idag. Sedan en tur till Valbo för att äta med familjen och avsluta med en fika på Wayne´s med Pernilla. Har tränat mycket den här veckan! 5 pass tror jag (militärträning, 3 löpturer, 1 muskelpass och 3 prommenader)Oj! Det hör inte till vanligheterna att det blir så mycket träning men det är ju så kul så jag har svårt att låta bli! Kommer inte hinna med lika mycket träning v. 40. Vi får se! :-) Älskar ju mina morgonturer och vill gärna komma upp två morgnar i alla fall! Nu vill jag att J ska komma hem! Saknar honom så mycket! Snart får jag kramas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0