Tvättstuga

Jag vill börja på vår renovering av tvättstuga och badrum NU! Vill kunna ta en skön dusch i en riktig dusch och inget badkar. Jag vägrar att duscha nere i källaren, i "snusk-duschen" som jag kallar den.

Drömmer mig bort och kikar på lite bilder. Vet precis hur jag vill att det ska se ut. Självklart gillar J mina idéer... :) as usual!

Dessa bilder är från denna blogg; http://mittlivplandet.blogspot.com/




Fast där dom har bastun vill vi ha badrummet. Vill ha en lantlig, ljus tvättstuga.


Bilder från Styleroom.se






gillar golvet!


blir en vedeldad bastu så småningom...




Så här ser vår tvättstuga ut.


Jag målade golven svarta för två år sedan, de var gröna innan men de slits snabbt.


Här är duschen. Inget handfat eller toalett.


Här vill jag ha tvättstugedelen i framtiden. Som på bilderna ovan. :)





Visst är det härligt med drömmar? ;)


Kommentarer
Postat av: syster Sara

Ja visst ska man drömma, det kommer att bli jättebra i er källare en dag, du är duktig på sånt. Kram

2011-03-02 @ 16:16:03
Postat av: Sofie

Ja visst är det!! ;) Verkligen jätte fina inspirationsbilder! Och gud vad kul att Joel har samma smak! Massa kramar!

2011-03-07 @ 08:14:41
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0