Usch!

"Fuskade" igår och åt en glass på Mc´Donals, idag blev det lite soppa med pasta och 2 pannkakor till lunch och min mage är nu uppsvälld och jag har ONT! Aj! Det är inte värt det... alls! Har inte haft ont på 8 veckor nu. Om jag någon gång ibland "fuskar" och äter lite kolisar så märks det inte så mycket men när det blir ett mönster av det märker min mage det direkt. Det är inte kul att vara så känslig.

Idag tog jag en springtur och körde lite styrka hemma. Har passat på att kratta lite på tomten och hälsat på hos vänner som flyttar in i sitt nybygge imorgon! Lycka för dom! :)

Imorgon blir det fika och bio med finaste vännerna! ♥ Har saknat er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0