Dålig uppdatering!


Har haft fullt upp på sistonde men är glad att ni inte övergivit mig. :) Har varit i Furuvik med jobbet och sovit i kalla tågvagnar tors - fre . Älskade pappa har fyllt 50 år. Varit barnvakt åt W & E i helgen när Joel var och fiskade. Hela helgen försvann fort men vi hade väldigt mysigt.

Önskar att det kunde lugna ner sig på jobbet en aning så jag hann med andra saker. "De är mycké nu!" Inte nog med att vi har fullt upp med undervisningen så är det en hel del annan planering att göra. Kanske lugnar ner sig lagom till höstlovet? ;) Jag älskar att ha mycket att göra så jag ska väl inte klaga. Men saknar mina vänner nu! Måste styra upp en dejt! ♥

Nu blir det en joggingrunda med mannen min. Behöver röra på mig och rensa hjärnan!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0