Äntligen helg!


Skönt med en helg där inget finns planerat förutom lite hemmafix! Vaknade 7.30 imorse och var jättepigg så jag passade på att ta Mollie på en walk och Joel skulle fixa god frukost till jag kom hem. Nu ska han och E ut och köra cross, det blir en del träning för dom nu innan Gotland Grand National. Jag ska på Step Styrka om jag får plats på passet! Hoppas!

Igår kväll bjöd mamma och pappa på mat. Musslor till förrätt (jättegott!) och grillat kött med ratatouille och potatis med västerbottenost. Mums! =)


Den här hade våra underbara familjer gjort till bröllopet och satt upp i lokalen! Alla "klämdjur" som sitter runt hjärtat samlade Joel på när han var liten. ♥



Bild på lokalen som fotograf M tog.






Nu blir det träning! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0