Halloween


Var nyss ute på en kort promenad med Mollie och mötte en hel del utklädda barn! Dom var riktigt läskiga en del och jag hoppas dom inte hittar hit för vi har inte en enda liten godisbit hemma. =)

Idag åkte vi till Högbacka på lite mat hos Joels föräldrar. Vi fick lammstek. Jag passade på att knäppa lite höstbilder. Håller på att lära mig knäppa manuellt. Har glömt så mycket sedan skolan!

 







Helgen har gått fort som vanligt! I fredags åt Frida och Robban tacos här och sen var jag och ♥ på bio. Igår var jag på Olles med Jana, vi kikade på hockey och åt lite mat. 

Syster Yster och jag har en liten utmaning på G! Vi skippar allt som har med fika, godis, popcorn, chips och andra sötsaker fram till jul. Dock får vi välja en dag i veckan att äta något lite extra på. Hela veckan har gått jättebra för mig. =) Åt en liten godispåse i fredags och var nöjd med det! =)  Good!

I veckan jobbar jag två dagar sedan är det höstlov! Wonderful! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0