Helgen i bilder


Jana och Linda. Mina Fiina kusiner!


Elden i gropen


Pappa



Vi stannade i Valbo så på lördagsmorgonen väntade GOD frukost!



På lördagen lagades en mumsig middag eftersom Joels föräldrar och min mormor och morfar kom på middag.


Oxfilé =)


GOTT!!


Jordgubbstårta =)


Det var liite av helgen i bilder. Nu ligger jag och kurerar mig, har pysslat i trädgården på eftermiddagen. Har grymt ont i halsen och vill inte bli sjuk nu. Ska göra en kopp té och kika på Greys Anatomy.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååhhhh frukost på hedesundavägen, den saknas!! Måste varit ljuvligt gott :)



Otroligt snygg hissgardin. Vill oxå ha hus och det nu!! Men istället ska man kämpa på till januari, känns som man aldrig blir färdig men är ju ganska nära nu iaf =)

Ha en bra vecka och hoppas du inte blir sjuk!

KRAM FRÅN MEJ

2010-05-02 @ 19:37:55
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0