See you...


18.30 går planet mot Chania! Jana och jag ska tillbringa en vecka i värmen, det är runt 30 grader där så vi ska nog inte behöva frysa alls. :-D När vi kommer hem är det midsommarfest som gäller, Joel får fixa och greja och jag landar lagom till festligheterna!

Nu ska jag packa ner allt i väskan. Har MASSOR med böcker med så det blir en del läsning. När pappa var här igår och såg min korsordstidning tyckte han att det var pensionärsvarning på mig. ;-P Haha! Jag gillar korsord! Speciellt när man får ligga på stranden och klura lite. ♥

Hoppas ni får lite sol i Sverige också! Puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Pensionär-alert!!! haha ;) pappa är så rolig!

2010-06-17 @ 11:13:35
Postat av: Maria

Ha det så skönt nu och njut av värmen! Kramar

2010-06-17 @ 20:40:04
URL: http://marialiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0