Möhippa!!


Dagen blev inte alls som planerad igår! :-D

När jag och mamma kom ner på stan gick vi till Muskot och kikade på kläder för att sedan bege oss mot Olssons Tyger för att handla tyget till klänningen. Jag reagerade på att mamma var sen hem till mig, eftersom hon skulle lämna Frida på tåget 9.30 och inte kom till mig föränn 10-tiden ungefär. Det tar inte direkt en halvtimme att åka från stan till Hille. ;) Men det var inte så jag reflekterade över en Hippa!?

När tyget var inhandlat och vi rundade hörnet på Nordea hör jag skrik och tutor. "Är det studenter ute nu?" tänkte jag. Men när jag kommer runt hörnet ser jag ALLA tjejer står och ropar; "Var är bruden?" i fina rosa t-shirts med trycket Sandras Möhippa. Jag börjar skaka och gråta! OMG! Vilken känsla! Alla som samlats för att fira mig. ♥ Jag fick en tiara, en rosa t-shirt med trycket; son to be mrs Låång och en banderoller med Möhippa skrivet i rosa såklart. =)

Vi hade en superBRA dag trots regn! Först åt vi god lunch som tjejerna fixat sedan åkte vi till Måsberget för att köra paintball. Oj vad nervös jag var! Och vad ont det gjorde! Men det var KUL! Jag var utklädd till kanin på banan. =) Efter det åkte vi taxi till Aqua Spa i Hagaström och myste tillsammans i bubbelpoolen, bastun och relaxen. Där fanns kaffe, frukt och annat gott.

Efter några mysiga timmar fick jag ögonbindel för ögonen och vi hoppade in i bilar. När vi åkt en bit stannar bilen och en kille kommer in och hojtar; Bungejumpen (?) är längre fram. Haha! Där kunde ni INTE lura mig. ;)

Vi var på väg hem till mamma som lagat jättegod mat. Och resten av kvällen var super! Vi var på barrunda och jag hade lite uppdrag att göra. Men det var mest snälla saker. =)

Orkar inte skriva mer nu, bakar bullar samtidigt så nu ska de gräddas. =)

Jag hade en SUPERBRA dag! Tack snälla ni som fixat och ordnat, vilket jobb ni gjort! Malin, Sara och Frida. Ni är underbara! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0