34 dagar kvar...


Vi har fixat lite grejer i veckan. Jag har varit på konsultation hos Sofie om hår och smink. Hon är så gullig och hjälpsam så det kommer bli super! Glömde fråga om hon använder vattenfast mascara? Jag som grinade på skolavslutningen kommer storgrina på bröllopet, av lycka såklart.

I torsdags var jag och Joel på stan och köpte kostym till honom, en skitsnygg J.Lindeberg. Han blir så fin! ♥
Sen var vi till floristen och beställde brudbukett och tärnbuketter. Hon var supertrevlig så det kändes jättebra! Nu ska vi ta en fundering hur vi ska ha dukningen. Jag vill ha en romantisk, stilren och enkel dukning. Har en liten bild i mitt huvud. Joel låter mig bestämma det helt själv, just i det här fallet vore det bra om någon kom och talade om hur vi ska göra. =)

Ännu mer bröllop... Nu ska jag och mamma på stan och köpa lite tyg till min klänning och kika på en klänning till henne. Det ska bli mysigt, även om regnet häller ner.


Vi på Samos sommaren 2008

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej sötnos! Självklart har vi vattenfast maskara =) Puss!

2010-06-16 @ 21:15:25
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0