Bröllopet!


Nu har vi varit gifta i fyra dagar och dagen D var den bästa dagen i mitt liv!!

Jag började hos frisör Sofie kl. 9.00 på morgonen och hon gjorde mig jättefin! Vid 10-tiden dök mina tärnor upp och vi åt jordgubbar och drack mousserande. =) Jag var supernöjd med både hår och smink! Tärnorna var oxå jättefina!




Bilden är lånad av Malins blogg.

Efter det kom Joel och hämtade mig och vi åkte till Oslättsfors för fotografering tillsammans med Malin B. =) Vi var NERVÖSA med förväntansfulla! Åh, så mycket känslor som var i omlopp! ♥

Klockan 15.00 slog kyrkklockorna och vi gick nerför trappen med näbbarna innan oss. Jag kunde knappt titta på alla som satt i kyrkan, dom var så fina och många grät. ♥ Vigseln var helt underbar! Petra N sjöng "Fields of gold- Eva CAssidy" och "Av längtan till dig - Åsa Jinder". Hon var helt underbar!!! Det finns inte ord för att beskriva känslorna som vi hade då.


Våra söta näbbar!! Maja och Wilma!


Fem minuter innan vigsel och jag var jättenervös!


En lika nervös brudgum. ♥

Middagen var så fin! Alla som höll tal var så fina och duktiga!! Våra tostmasters var grymma!! Serveringspersonal var underbar! Allt klaffade under middagen och vi hade en underbar fest som väntade! Matte Andersson spelade under festen och vi dansade HELA natten till kl. 03.30 (fast han sklle sluta kl. 02) på morgonen! =) Sedan tog vi taxi till hotellet. ♥


Tack alla som var med och gjorde våran dag/kväll/natt! Den bästa dagen i mitt liv! Kan man inte få den i repris? ;)


Här kommer lite bilder på lokalen som jag tog dagen innan.





Lägger ut fler bilder lite då och då. =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fint! ;) vill också göra om det! pusspuss

2010-07-21 @ 07:31:45
URL: http://skogsbar1.blogg.se/
Postat av: Linda Elfving

Oj vad fint Sandra! Nu längtar jag ännu mer :)

Kram Linda

2010-07-21 @ 22:47:13
URL: http://willewalles.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vilken fantastisk dag! Ett minne för resten av livet. och gud vad snygg du var! Hoppas det kommer fler bilder snart.

Kram

2010-07-22 @ 08:49:43
URL: http://nordkvinnan.blogg.se/
Postat av: Lia

Men vad fina ni var!

Stort grattis igen!



Kram Lia

2010-07-22 @ 11:14:40
URL: http://minnielie.blogspot.com
Postat av: Sofie

Åh så fint ni hade dukat och gjort i ordning =) Väntar med spänning på fler bilder!! <3 Puss & Kram!

2010-07-23 @ 08:43:02
URL: http://www.sofie.sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0