Kalas & Inspiration


Idag har vi firat Joels systrar på deras 40 års dag! Grattis söta svägerskor! ♥ Vi firade i söndags också med det är aldrig fel att träffas och äta en bit mat tillsammans. Personalen var gullig och bjöd jubilarerna på glass med tomtebloss. Gulligt!


Jag surfar efter inspiration till hemmet. Vill ha detta från IKEA... ett snyggt avlastningsbord. Ovanför vill jag ha en svart ram med ett bröllopskort i. Drömma kan man... ;)



Vill ha en massa ideér till huset nu. Vill förnya och göra mysigt till hösten men har noll inspiration.


Kommentarer
Postat av: syster Sara

Jättefint avlastningsbord, skulle vara fint med ett kort på årets finaste brudpar över. Det märks att det börjar bli höst, då kommer dessa "ändra/göra om" känslorna fram. Jag vet hur det är, finns hur mkt som helst som jag vill ändra och ha istället!!

Kram

2010-08-26 @ 11:57:43
Postat av: Hanna

Gud så roligt med hus! Blir en sådan frihet att fixa o trixa då (jämfört med att bo hos gavlis). Otroligt vackra bröllopskort du lagt!!

2010-08-31 @ 19:16:00
URL: http://nordkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0