Effektiv!


Igår var jag supereffektiv! :) En snickare var här och fixade lister till kontoret och då passade jag på att göra en massa saker.

♥ Storhandling till kalas
♥ Löpning
♥ Storstädning av övervåning
♥ Måla element och stolar
♥ Walk med Malin
♥ Myys fika med Sara, Malin, Anso och Camilla

Det var fullt upp med andra ord och på kvällen kom tjejerna förbi och fikade. Jag är så glad över mina vänner! Dom är världens bästa! ♥



Idag kommer pappa och mamma hit. Vi ska lägga golv i klädkammaren. Och kanske tapetsera om vi hinner. :) Sen blir det väl middag och fredagsmys. Snart är mitt lov slut. :( Hade gärnat varit ledig ett tag till.


Kommentarer
Postat av: camilla

åh, men gumman! du är världens bästa ju :) tack för kloka ord, sällskap och fruktsallad! puss

2010-04-12 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0