Onsdag


Slappar i soffan, äter choklad och kikar på Bygglov. :) 

I måndags gick vi in i vecka 38, vilket känns helt ofattbart! Snart får vi äntligen träffa vårt hjärta! ♥ Undrar så vem du är och längtar enormt efter dig ♥ Nio månaders väntan och längtan som snart är över... ♥♥♥ Känslorna "Is all over the place" som Prins Daniel så fint skulle ha sagt. Det är en riktig känslostorm att vara gravid just nu och samtidigt vill jag njuta riktigt av den sista tiden för konstigt nog så tror jag att jag kommer sakna magen... ;)
Nu jobbar jag en vecka till, till den 1 juni sen går jag på föräldraledighet! :) Så underbart!!

Nu ska jag kika på Greys Anatomy och äta lite mer choklad... gäller ju att passa på ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Stort lycka till när det sätter igång! <3 Kommer gå jätte bra! Kramar Linda

2012-05-27 @ 14:39:34
URL: http://willewalles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0