Träning!


Fick en timmes personlig träning av mamma och pappa i julklapp och idag var jag iväg till Maria på Korpen som också är utbildad på just gravidträning. :-) Fick massor med tips på bra övningar att köra ända fram till förlossning... med lite variation på hur jag mår såklart! ;-) Men jag vill hålla igång och träna eftersom min kropp är van med det! Just nu mår jag ju toppen och då är det bara att passa på! Hela min långa julledighet har jag tagit snabba promenader men inte satt min fot på gymmet så nu är jag lite laddad att köra igång. :-) Hon tipsade om att spinning var kanon för gravida eftersom du själv kan bestämma hur hårt du vill köra så på lördag blir det ett spinningpass! Jag har aldrig gillat spinning men ska ge det en till chans... man vet ju aldrig! :-)

I källaren händer det grejer! Imorgon ska Joel och Christoffer lägga in klinkers! Jag ska ta lite kort och lägga upp så ni får se! Det blir så snyggt! Kommer nog bosätta mig i vår tvättstuga när det är klart... :-)

Ikväll blir det tacos och The Voice på tv. Kikade igår och gillade programmet mycket!

Hoppas ni får en fin helg!!




Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins ♥

Svar: Vi är supernöjda med vagnen! Så smidig och bra :) Kram

2012-01-05 @ 18:59:12
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins ♥

Svar: Vi är supernöjda med vagnen! Så smidig och bra :) Kram

2012-01-05 @ 18:59:12
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0