Ny vecka!


Idag går jag in i vecka 23 och går kändes första sparkarna utanpå magen! Jag la Joels hand för att han skulle få känna men då kom det bara några lätta små sparkar så han kände inget. Men så fort jag tar det lugnt så känner man rörelser så det dröjer nog inte länge föränn han kan känna sparkar från lillLoppan! ♥♥♥

I lördags efter hockeyn på O´learys åkte vi Valbo och sov där eftersom Joel skulle vara på Vintercupen i Rörberg tidigt på morgonen. Jag och mamma tog en riktig mysdag med en massa shopping och sedan lagade hon god rabarberpaj och medelhavslasagne! En riktig slö-söndag precis som det ska vara. ;-)


Här kommer lite fler bilder från fotostunden med Milton och Melwin.

 





Ska visa bilderna för Maria så hon får välja vilka hon vill ha! :-)

Fina Zelma fick också vara med på några vinterbilder!




Kommentarer
Postat av: Malin

Men åh, sparkar! Vad mysigt! Puss gumman

2012-02-07 @ 16:44:13
Postat av: Sofie

Åh vilka fina bilder stumpan!! Mys med sparkar i magen <3 Ibland funkar det inte att kommentera här tyvärr =( Försökte då du tog det fina kortet på dig och magen i spegeln, men det gick inte! Massa pussar och kramar!!

2012-02-07 @ 17:48:20
URL: http://sofiesida.blogspot.com
Postat av: Camilla

Superfina bilder vännen!

Nästa gång vill jag också känna sparkar! :)



Puss C

2012-02-08 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0