Ny vecka!

Idag har jag en riktig slappdag hemma. Hade komptid att ta ut så passade på idag, på min födelsedag. :-) Jag har tagit en promenad med Linda, ätit gröt till frukost och nu kikar jag på julklappar på nätet. Om en stund ska jag luncha med Malin på stan, sedan har jag bokat en massage på Idas salonger och ikväll kommer tjejerna hit på middag. En riktig mysdag! Tänk att få vara ledig en dag i veckan och bara göra sånt man känner för. ♥

Igår hade jag kalas för familj och släkt. Fick så många fina presenter! Allt jag önskat mig. ♥ Tack alla fina!!

Det kommer bli en bra vecka. :-)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis igen på födelsedagen, ha en mysig kväll med tjejerna.Kram

2011-11-21 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0