Ett litet hus...


Igår gjorde vi papparkakshus med släkten! :)
En riktigt mysig tradition som vi gjort varje år så länge jag kan minnas. ♥







Stor koncentration hos tjejerna!




Mitt lilla hus! Står och lyser på köksbänken. :-)

På fredag gör vi hus tillsammans med svägerskor, svärmor och alla deras familjer hemma hos oss i Hille. Det är också en tradition som vuxit fram. :-) Och på söndag hoppas jag att vi tar oss till Furuvik på "Jul i Furuvik". Jag vill ha massor med jul iår eftersom vi missade den förra året!

Det blir en hel massa julfirande. Den 16:e är det julbord med Joels jobb + Kvik. Den 17:e har Millan ordnat tjejfest med godsaker, glögg och julklappsbyte. Riktigt trevligt var det förra året!

Idag har jag varit i Högbo (hotellet) med jobbet. Vilket ställe! ;-) Vi har även haft många bra diskussioner! Om en stund kommer Malin hit, vi ska ta en prommis i mörkret! Precis vad jag behöver efter en dag med god mat och fika!



Kommentarer
Postat av: cc

Men åhhh vilket härligt pyssel mys kväll ni har. Så mysigt. Jag älskar att baka med mina små sessor också.



kram CC

2011-12-05 @ 21:27:45
URL: http://roomofkarma.blogspot.com/
Postat av: Lia

Men jösses vilket vackert hus du har pysslat ihop! Jättefint!



Kram Lia

2011-12-06 @ 11:48:49
URL: http://lindamarieek.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jättefint, åh på fredag är det vår tur :) kram

2011-12-07 @ 11:09:49
Postat av: Sofie

Åh vad mysigt!! Erat hus blev huuuur fint som helst!! =) Massa kramar!!

2011-12-07 @ 16:39:19
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0