Bröllopsmässa


Imorgon är det bröllopsmässa i Forsbacka Wärdshus. Kanske kan lura med mig sambon dit?

Jag har funderat och klurat på min bröllopsklänning och det lutar åt att mamma ska försöka sy om den som jag vill ha den...  hon är duktig att sy så det ska väl inte bli något problem. :) Om inte har jag en sömmerska som kan hjälpa till om det skulle krisa.

Det är mycket att planera till "Den stora dagen" och jag vet inte riktigt hur vi ska hinna allt. Det vanliga livet med jobb och annat tar också mycket tid. Det stora att fixa nu snart är...

♥ Mat och porslin (Vi ska laga lite av maten själva)
♥ Kläder till Joel (den bollen ligger hos honom, undrar bara om han kommer att ta tag i det snart eller om han står där den 17 juli utan kläder?)
♥ Min klänning
♥ Tärnornas kläder
♥ Solist till kyrkan

Nu ska jag till stan en sväng och sedan blir det Step Styrka!


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Försökte hinna på er efter visningen men ni hade åkt hem redan! Har du fått några nya idéer? tyckte de var lite dåligt med "montrar", men kanske inte fick plats så mycket mer! Var kul att se er iaf! KRAM

2010-03-14 @ 16:53:22
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0