Vin & Storstad


Igår åkte jag och Sara till Stockholm för att fira Heléne som fyllt år. Anso kom oxå ner och Carro följde med ut! En trevlig kväll! =) Är lite trött idag fast det var hyffsat lugnt igår. Synd att Malin var sjuk och inte kunde följa med.

I fredags hade vi en mysig kväll hos fam. Låång/Nilsson. Vi firade födelsedag och åt som vanligt GOD mat! Nu har vi bakat pizza och ska mysa i soffan. Orkar inte med en walk ikväll fast jag har en hund som tittar med bedjande ögon. Sötnos! Vi ska gå imorgon! =) Jag är ju ledig i två dagar nu! Lovely!





Malin Berger har knäppt så fina bilder och vi är så nöjda! Behöver ni en duktig fotograf så säg till! =)
Blir ni trött på bilder så hojta! Annars pepprar jag er.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej!

Trillade in på din sida från google, och hittade massor av fina bilder från ditt bröllop, man blir nästan lite bröllopssjuk själv! Måste bara gratulera och lyckönska för framtiden. :)



Jättefin blogg, ha det så mysigt på utlandssemestern!!



Sandra

2010-08-08 @ 21:29:52
URL: http://movingyou.wordpress.com
Postat av: Malin Berger

Vilka snälla ord! :D Tack!

Det var ett nöje att fota er, ni var så himla fina!

2010-08-11 @ 08:38:23
Postat av: Marie Sjökvist

Vilket vackert brudpar! Vilka fina bilder, man blir alldeles... tagen §:D Önskar er allt väl i framtiden, kram Marie

2010-08-24 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0