Snö och omdömen


Sitter vid köksbordet och skriver omdömen till eleverna en helt vanlig måndagkväll. Har nu gjort 16 omdömen och har 11 kvar. Bra! :) Har även haft 6 utvecklingssamtal och det är 21 kvar. Om två veckor är jag klar! :)

Jag och ♥ tog en snöig promenad runt Forsby efter jobbet sedan lagade vi stuvade makaroner och köttbullar. Mums! Ett tips! Gör köttbullarna i ugnen, så mycket bättre! Man slipper smör och "stekflottet"!

Snart ska jag krypa upp i soffan och kika på Hollywoodfruar. Har några omdömen kvar att skriva! Happ!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det räcker med att ha snö runt jul. =)

2010-11-18 @ 14:02:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0