Stress...


Har haft ont i magen i två veckor snart och vet inte vad det beror på. Kanske stress? Har massa bollar i luften nu. Jobbar sent varje kväll den här veckan, hinner inte träna, inte träffa vännerna och känner stress över bröllopet. Jag tycker vi har hunnit med ganska mycket men läser man på bröllopstorget får man ångest för där ligger de hästlängder före. Plus att jag har en ointresserad sambo som inte engagerar sig... han vill gifta sig men fattar kanske inte vilken planering med innebär? Eller är jag löjlig och ska vara så tidigt ute?

Vi hade i alla fall en mysig helg tillsammans med kompisar. I lördags kikade vi på hockey här hemma, lagade pizza och spelade spel. Det blev en helkväll vilket var nice!

Igår tog jag med Wilma och Maja på bio, vi såg filmen Klara. En gullig tjejfilm. Sen var vi på DM-final i hockey. Eddies lag vann! Jiiiha! :) Efteråt blev det middag på Hillerian med hela familjen Låång.♥

Nu blir det Hollywoodfruarna!

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

otroligt fina bilder på din blogg! jag håller med om att helgen är veckans utmaning men det hjälper kanske om man låter en av de två helgdagarna vara strikt så kan man äta lite mer på t.ex. lördagen. eller gör en kompromiss och låt det vara ok att äta lite mer men gå en dubbelt så lång morgonpowerwalk? jag tycker själv att det är skittrist att avstå från saker. livet är till för att njutas!



vad gäller morgonpowerwalks så har jag hört att 45-90 minuter är mest effektivt och det kör du ju redan. å andra sidan är all morgonpowerwalk bra även om det så "bara" är 30 minuter.



2010-03-22 @ 21:47:39
URL: http://www.traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0