17 dagar kvar!


Nu har vi firat midsommar och varit iväg till Kreta. Semestern var mysig, vi åt god mat och solade en hel del! Det var avkoppling på högsta nivå! :-)

Midsommarbilder läggs upp imorgon. Promise.

Det är 17 dagar kvar och jag börjar bli riktigt nervös! Det är pirrigt att bara tänka på bröllopet.
Men jag längtar... Älskar Joel så himla mycket och vill inget hellre än att gifta mig med honom. ♥ 

Imorgon ska jag träffa Malin, hoppas hon vill gå på stan för jag vill hämta ringen som är klar hos guldsmeden. :-) Vill också passa på att handla ett läppstift, puder och lite underkläder till "the big day".

Nu ska jag kika på kungabröllopet. =) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0