Bilder och regn


Jag vill lägga ut bilder här men det funkar inte, ska få någon att kika på datorn om det kan vara nått fel.

Vi hade en jättemysig helg med Sara och Erik! J & E hade planerat en kryssning fre-lör och sedan en natt på hotell i Sthlm. ♥ Vi gick på Grönan och hade femkamp. Åt god mat på Josefina. Den godaste Ceasar sallad som jag ätit någon gång! Dock åt jag en räkmacka på båten på väg hemåt som jag tror har matförgiftat mig. Min mage är inte ok och jag har fått order av en sköterska att äta dofilus, majsvälling och dricka vätskeersättning. Ingen annan åt en sån och det är tydligen vanligt att de räkorna inte är ok. =(

Nu ska jag ta en walk med Mollie innan jag ska åka till jobbet kl. 11. Jag jobbar på fritids en vecka nu. Vi har bara 5 barn och det är väldigt lugnt! =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ang bildproblemet!

Erik säger att det kan vara ett applikationsfel.Prova avinstallera dtt Java och installera om: http://www.java.com/sv/download/windows_ie.jsp?locale=sv&host=www.java.com

2010-08-04 @ 13:59:08
URL: http://dagdromma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0