Möhippa!


I lördags hade vi möhippa för Belinda som gifter sig 14 juli!! :)
Det var en jättelyckad dag! ♥ En kille på MC hämtade henne tidigt på morgonen. Hon blev skjussad till flygplatsen i Rörberg där hon skulle flyga segelflyg! :) Efter det var det brunch på Gävle Brygga, bus på stan, inköp av klänning, inspelning av en egen låt, middag hos mig i Hille och slutligen blev det krogen för alla brudar! (Dock inte för mig och Karro som är gravida). En riktigt härlig dag!!






"Heja Mig... Snart gift med en musiker"









Tack för en grym dag! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt med möhippa! =)



Niklas var här i tisdags och då sa jag till honom att du och Joel kommer ju ikapp mig med eran bäbis ;) När våran aldrig vill titta ut! Vi kanske ses på BB stumpan <3 Nu är det inte alls långt kvar! Puss puss!

2012-05-17 @ 08:40:17
URL: http://sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0