Magbild & Yoga


Tog en magbild igår på väg ut till Valbo på årets första grillning! :)


v. 26 (25+5)

Magen växer fort nu! Träningen har jag lagt på hyllan ett tag. Gymmade fram till jag blev sjuk men har inte kommit igång igen. Känner mig inte så jättesmidig ;). Får räcka med promenader, men kan inte gå fort heller för då gör magen ont, det stramar och känns som håll, men jag har gått varje dag den här veckan i min egen takt. :) Har (efter Sofietips) anmält mig till yoga för gravida på Gävle yogaskola som börjar sista mars. Så det känns som promenader, yoga och kanske lite simning får bli min träning tills vidare! :)

Ikväll ska vi på 30 års fest! En överraskningsfest och jag känner inte en enda lite kotte! ;) Men det ska bli kul!! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad bäbisen växer! men du har ju en superfin gravidkropp! Ska bli spännande och se vad det är för liten krabat som tittar ut sen :) Puss C

2012-03-04 @ 02:07:16
Postat av: Sofie

Åh fina magen och vilken snygg väst!! Jag hoppas du kommer gilla yogan och få nytta av den! Hoppas ni hade det kul igår!! :) PUSS

2012-03-04 @ 07:31:18
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fina du och fina magen! <3 =) Åh nu blev jag sugen på mammayoga jag med! Det "hann" jag aldrig med när jag var gravid med Ella, borde kolla upp det där, i slutet på mars säger du? Roligt! Puss och kram!!

2012-03-04 @ 22:08:04
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Åh va mysigt det ser ut, jättefin bild av lilla magen, vi längtar............kram

2012-03-05 @ 08:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0