Make time fly..?

Fortfarande sängläge för min del... laddat med näsdukar, nässpray, film, tv... you name it!

Febern går upp och ner och huvudet känns som en betongklump. Nu vill jag bli frisk! När man är frisk har man många önskningar, när man är sjuk har man bara en... att bli frisk!

Har fått boka om åtta utvecklingssamtal så jag hoppas, hoppas, hoppas jag kan jobba på torsdag! Har fem samtal då! Vilken dålig vecka att vara sjuk på... vilken annan vecka som helst men inte denna. Så typiskt!

Har fördrivit tiden framför dessa filmer



Har lånat massa filmer av syrran så jag har att göra imorgon med... tur det!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Krya på dig vännen, vilken otur du har. Kram

2012-02-21 @ 21:50:37
Postat av: syster Sara

Här kommer en kryapådigkram, din stackare!!! KRAM

2012-02-22 @ 12:50:19
Postat av: Camilla

Jag tänker alltid att det är skönt o ligga hemma o mysa i soffan när jag sitter på jobbet men väl hemma och sjuk så känns det ju aldrig så? :(



Krya på dig hjärtat!!!



Puss

2012-02-22 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0