Äntligen helg!

Det har varit en fullproppad vecka med bara jobb! Föräldramöte, sena kvällar, andra konferenser och som avslutning en middag på Harrys med jobbet. Men nu är veckan över och det är äntligen helg! :-) Och nästa vecka är det bara tre jobbdagar, sen höstlov! Det behöver jag nu! :-) Bloggen har varit så tyst ett tag. Hoppas jag hittar lusten till att blogga igen! Idag blir det step/styrka på Korpen med mamma och sen en lunch på stan med Pernilla. Hoppas på att hitta lite nya kläder. Det behövs lite nytt i min garderob! Ikväll är vi bjudna till Oppala på middag hos familjen Låång/Nilsson. Trevligt! :-) Nu ska jag ta en walk med "mollan" och kameran. Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0