Monday!


Sis ringde nu på kvällen och kom förbi medan Joel var på hockey. Vi har haft en mysig pratstund om allt mellan himmel och jord. ♥




Efter jobbet har jag hunnit med att träna en sväng. Lagade supergoda Kesoplättar till middag som Sis tyckte jag skulle lägga ut receptet på så här kommer det;

Till två personer:
2 ägg
250 gram Keso
2 msk Fiberhusk (glutenfritt)
en nypa salt

Jag äter gärna med turkisk yoghurt, valnötter och blåbär. Det går lika bra med sylt! Mums!


Bilden är från Annikas blogg.

Äter så god mat nu när jag skippar kolhydrater! Blir alltid mätt och är aldrig sötsugen. Har inte ens druckit Cola light sedan Vietnam (vilket är bra för att vara mig! Är inte ens sugen!).


Kommentarer
Postat av: frida

Mmm!! gott de ser ut!! :D Ska jag prova imorgon! Nu har jag bokat bio också ;)

2011-03-19 @ 09:36:43
URL: http://skogsbar1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0