Hemmakväll

Ikväll var tanken en bio med Malin och Emil men Joel är magsjuk så vi håller oss hemma. Jag har ätit god LCHF- pizza och nu har vi filmmaraton. :) Hoppas inte jag blir sjuk för imorgon väntar tjejfest hos Maria!

I eftermiddags mötte jag upp syster, Jana och Linda. Vi grillade korv och Benjamin åkte pulka i gropen hos mamma och pappa. Skönt att få komma ut en liten sväng i alla fall.


Stolt storebror!



Vi kikar på gamla godingar som "Och han älskade dem alla" och "I spindelns nät" med Morgan Freeman. Snart blir det nog sängen, har haft en jobbig dag. Hoppas morgondagen känns bättre.





Kommentarer
Postat av: Maria

Ja usch, hoppas ni bägge mår bra imorn för magsjuka, det kan du få lämna hemma! :) Imorgon är en annan dag brukar jag tänka när jag har en dålig dag. Hoppas du är frisk så vi ses imorn! Kram

2011-03-04 @ 22:17:26
URL: http://mariakatarinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0