Enkel lunch

När jag är ensam och lunchen ska fixas snabbt blir det ofta detta. Gott, enkelt och nyttigt!



Tonfisksallad
Blanda tonfisk, turkisk yoghurt, cayennepeppar och salt (ibland har jag även i röd lök i röran.) Servera med grönsallad, gurka, paprika, tomat, ägg och Fetaost. Majs är gott att ha i (passar inte LCHF dock).
Prova! :)

Om en stund kommer min kusin hit med sina små charmtroll. Får passa på att snusa lite bebis. :)

Ikväll vill jag grilla! Blev inspirerad av Sofie! :) Hoppas J är sugen på det!

 




Kommentarer
Postat av: Sofie

Mm hoppas du fick grillat idag! :) Bra att du lägger ut lite recept! Det gillar jag! Kram

2011-03-27 @ 23:03:04
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0