8 veckor till sommaren...

Snart är den här! I natt ställer vi fram klockan en timme. Jag har lagt undan vinterjackorna och tagit fram vårjackorna i klädkammaren.

Nu blir det hårdkörning fram till sommaren! På måndag är det noll tolerans! No alcohol (kanske nått glas rött i fjällen), 4 hårda träningspass i veckan, bra LCHF- mat (lite kolisar och noll socker) och mycket vardagsmotion! Är ni med mig? Så kan vi peppa varandra? Maten får ni göra som ni vill med... ;)


http://4.bp.blogspot.com/_yadQ0Z_Gq7w/TFWvGBuUCuI/AAAAAAAAAeQ/vFAPvogBAMo/s400/seafolly-stripe-bikini.jpg

Nu ska jag iväg och träna med mamsen. Step/ Styrka i 70 min. Cissi lovade ett nytt pass förra veckan så det är KUL! :) Sedan blir det en tur till IKEA och Valbo med Sara.

Vi har dragit igång "Halv åtta hos mig" med tjejerna, Camilla är först ut, så trerätters- middag hos henne ikväll! :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad duktig du är, det grejar du. Vilken snygg bikini (och kropp). Ha så mysigt med tjejerna ikväll, själv ska vi gå o se Småstadsliv ikväll och ut o käka. Kram



2011-03-26 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0