Ullared & Annika Sjöö

Har haft en mysig minisemester i Ullared med vännerna! Vi åkte ner i torsdags och kom hem igår. Hade bokat en supermysig stuga vid en pytteliten sjö och vi har haft kanonväder! Inte bara shopping utan solning, grillning och promenader.

Joel är i Sthlm på Summerburst och kommer hem ikväll, så honom får jag sakna ett tag till. ;-)
Imorse gick jag upp tidigt och tog en walk med Mollie. Sen lagade jag kesoplättar, drack kaffe och läste tidningen lääänge. :-)



En del har vårt att acceptera att jag kanske inte vill äta en massa socker men jag känner inte att det är mitt problem, däremot kan det kännas dumt att tacka nej när någon ansträngt sig och bakat så visst gör jag undantag och fikar ibland. För självklart tackar jag inte nej till mammas nybakade bullar eller när jobbet bjuder på tårta, om jag verkligen vill äta. ;-)
Säger du ja till sötsaker för att vara snäll? Annika Sjöö har bra tankar kring att äta sötsaker för någon annans skull. Läser hennes blogg till och från, bra blogg med sunda värderingar och lite träningstips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0