Vecka 28

Har varit ledig i fem veckor snart och haft det underbart! Sovmorgon varje dag, låånga frukostar, morgonwalks, soliga dagar, regniga dagar, slappa dagar och aktiva dagar. :-) En salig blandning. Nu har jag fyra semesterveckor kvar. Om en vecka har jag och Joel två veckor tillsammans. En vecka på Gotland och en hemma. Sköna sommar!

Igår var vi till familjen M som fått en liten Milton. Underbart söt bebis! ♥
Grattis även till familjen Larsson/Sundström som fått en liten Tyra!

Nu blir det en fika på stan med Pernilla ocvh senare muskelpass.

TGIF

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst är hon!! :) Kul att du är lite på g med bloggen nu tycker jag! Blir jämt inspirerad av dig! Nu skulle jag behöva bli lika duktig och motiverad som dig med kost och träning! Fina bilder som alltid men de från Spanien gillade jag extra mycket! Fota fota på Gotland!! Avis man blir... :) Ha en fortsatt bra sommar så hoppas jag att vi ses snart! Kram

2011-07-15 @ 20:41:59
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0