Målning!

Jag håller på och tillverkar en stafflilampa. Själva stafflit är inköpt på Biltema och jag har precis målat alla delar vita. Ikväll får Joel försöka skruva ihop allt igen... jag minns inte hur det satt ihop!


www.google.com

Kommer nog bli snyggt i vardagsrummet. Vet inte var den ska stå än, men det visar sig!

Sover länge nu på sommaren(för att vara mig). Riktigt skönt! Gick upp kvart över nio, drack kaffe och snörade på mig joggingskorna. Tog en runda runt Forsby, sprang 5 km på 27:40. Mitt bästa hittills! :-) Det kändes inte ens jobbigt! Tror intervallerna gör lite nytta. :-) Nu ska jag fortsätta måla lite utomhus och sedan ta en sväng ner på stan och uträtta lite ärenden. Måste köpa krukor till chilin, så jag kan plantera om den och kika på tyger på Ohlssons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0