Lite bloggande...

Gillar att blogga men tiden har kanske inte funnits och när jag var sjuk hade jag inget roligt att skriva om. ;) Vill ju bjuda er på massa mysiga bilder men nu var det längesedan kameran användes. Det händer en del roliga saker nu. På fredag är det middag hos Camilla med BÄSTA vännerna! ♥ Vad skulle jag göra utan er?

Jag har ett litet "projekt" på G. Det handlar enbart om mig själv och det känns väldigt bra. ♥

I måndags körde jag igång med träningen. Var på Zumba! Jättekul träning! Ikväll ska syster yster och jag gå på boxing. Wiihhoo! Har grymt med energi så det kommer bli kul!



Lite sommarbilder. Den andra bilden är från vår provfotografering med Malin Berger.

Nu ska jag byta om och åka till Korpen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill oxå gå på zumba! gör det något om man helt saknar taktkänsla och kordination? :) Puss

2011-01-19 @ 23:19:48
Postat av: Sandra

Nej! Gå absolut! Följ med! :)

2011-01-20 @ 22:02:04
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0