Beijing

Nu sitter vi på Pekings flygplats och väntar på att planet ska gå. Allt har gått jättebra men jag är lite skeptisk att vårt bagage kommer till Arlanda. Vi checkade in det i Vietnam, sedan har det åkt till Bangkok, Peking och sedan till Sverige. Får för mig att våra väskor kommer hamna i Hong Kong. Haha!

Klockan är 10.00 här och vårt plan lyfter 13.55. Sedan har vi 9 h och 40 m innan vi äntligen landar på svensk mark. Vi har knappt sovit något (Joel sover här bredvid just nu) så kan tänka mig att vi kommer vara trötta imorgon. ;)

Det ska bli så kul att komma hem och träffa alla igen!! Er saknar jag mest när man är borta. Vänner och familj betyder så otroligt mycket!! ♥ Det är så roligt att ni varit så flitiga att  kommentera! Då är det mycket roligare att blogga. :)


Kommentarer
Postat av: syster Sara

God Morgon

Idag kommer ni hem, skönt!! Ni har varit borta länge! Ja eller hur, de när a och kära betyder mkt. Kan tro att ni är trötta när ni kommer hem, men hoppas att ni kan sova på planet. Vi undrar hur ni vill ha det??? Vill ni att vi kommer och hälsar på idag eller får vi titta förbi en sväng imorgon? Vi kan väl höras när ni har nått svensk mark.

Kram kram Sara

2011-01-06 @ 10:12:41
Postat av: Maria

Det kan du ge dig på att jag kommer göra vännen! Vill ha alla råd och tips du kan ge! :)

2011-01-07 @ 12:52:52
URL: http://mariakatarinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0