Monday morning

Sova länge, läsa tidningen, gå morgonpromenader, slappa i soffan till "Efter 10", läsa en bok halva dagen, osv. En hel lång vecka, ända till nästa söndag... det är en lyx vi lärare har som kallas sportlov. :)

I helgen har Joel varit i Funäs och åkt skoter så vi passade på och hade tjejmys hos mig. Jag lagade ceasarsallad och tjejerna som över här. Pyjamasparty till 100%. ♥ Igår åkte jag till mamma och pappa som bjöd på lax (mums!), syrran kom över med vår kusin så jag gosade och sniffade bebis i någon timme. Han är så söt Caspian och Benjamin har blivit så stor, lillkillen!


Benjamin i april förra året.

Idag blir det en riktig hemma-dag. Kanske en tur till IKEA och Citygross för att handla mat. Ska visa er ett litet fynd jag gjort ikväll! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0