Vårt hus!

Helgen som var bjöd på en riktigt trevlig middag med Camilla och Dennis på fredagen. Tack för det KÄRA vänner! ♥ I lördags var det inflyttningsfest i Oppala med middag, trubadur och fest! Grymt kul! Söndagen spenderades i Valbo där lillasyster firades som fyllde 23 år. :-) Fullspäckad helg precis i min stil! (Hann med ett frisörbesök hos underbara Sofie i fredags också! Så nöjd som vanligt ;-))

Vi har ju fixat ett rum på övervåningen för ett tag sedan. Nu lägger jag upp lite bilder så får ni se!



Är så nöjd med taket/väggen och golvet som blev så bra när det slipats!







Nu är sommaren snart slut och hösten här.
Idag var det skolstart för alla förväntansfulla barn! Roligt att träffa alla underbara barn i klassen igen efter ett långt sommarlov! Nu har vardagen kickat igång på riktigt. I love it!

Nu ska jag mysa med en smoothie och kika på Svenska Hollywoodfruar!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhhh så himla fint!! Super mysigt!! Åh tack hjärtat! Vad glad jag blir för dina fina ord!! <3 Du är underbar gumman, verkligen! Måste ta med mig Ella och hälsa på er nån dag snart ;) Puss och kram!!

2011-09-11 @ 22:30:27
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0