Total vila

Den 22 juli blev jag sjuk. Hade lite feber, halsont och kände mig krasslig. Vilade inte alls eftersom vi åkte till Gotland dagen efter. Där blev det fest vilket inte gjorde min "förkylning" bättre! Nu har jag inte kunnat träna på två veckor eftersom jag haft ont i halsen till och från! Det är ju farligt att träna med halsont, någon promenad har det blivit ändå när det har känts bätte i halsen. Det är så grymt tråkigt att inte kunna träna när man är van!

Idag är första dagen på två veckor som jag inte känner av halsen så imorse tog jag och J en walk runt Forsby! Nu ska jag bara ta snabba promenader tills jag mår 100% bra igen! Tänk om jag vilat direkt när jag kände mig dålig? Tror inte jag skulle ha dragits med halsen så här länge då!!

Maten blir inte heller bra när man har semester och bara slappar! Glass nästan varje dag, godis, vin, grillat med efterrätt, lite mer glass, chips, mer vin, några drinkar... det har satt sina spår på kroppen (haft ont i magen) så nu lääängtar jag efter att ta tag i träning och kost igen! Tror inte jag kommer köra strikt LCHF men min mage mår inte bra av pasta, bröd, ris, potatis, vetemjöl, osv. Så det blir min egen variant av det! :-) Saknar mina grötfrukostar och jag vill kunna äta en grov smörgås om jag är sugen på helgerna. Kommer att hålla kolhydratnivån låg men unna mig efterrätt och godis om jag är sugen!



Gotland 2009

Saknar mina tjejer! ♥ 
Nu var det längesen vi sågs allihopa! Ska vi ha en "Halv åtta hos mig" innan sommaren är slut?

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också fortfarande ont i halsen sen Gotland. Så himla trist att inte kunna komma igång med träningen, längtar!

Jag tycker absolut att vi ska ha en "halv åtta hos mig" snart :)

Puss♥

2011-08-08 @ 14:46:40
Postat av: camilla

Gumms! det tycker jag absolut! Du och Carro kvar va?! Puss

2011-08-17 @ 10:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0