Sista semesterdagarna...

...har varit helt UNDERBARA! Har varit ute med båten varje dag och igår övernattade vi på Limön. Så mysigt! ♥

I fredags följde pappa med oss ut. Vi var till Limön och Bönan. Lunchen intogs på bryggan i Bönan.






Sötaste lilla båten låg i Bönan.



I lördags var mamma, moster + man med oss hela dagen på båten. Vi åkte först till Vitgrund, där tog vi en promenad och kikade lite. Sedan åt vi sillunch på bryggan.



Inte riktigt vår båt... ;-)



Där ligger vår lilla båt!





Mamma och Marre tog med lunch! Så gott!!



Längs stigen på Vitgrund hade någon roat sig med att skriva på stenar. Små gulliga citat längs hela vägen.



På eftermiddagen släppte vi av dom på stan innan vi åkte över till Limön. Det var riktigt härligt! Vi skålade i skumpa och åt kräftor! :-)











Finaste solnedgången!
Ville aldrig att gårdagen skulle ta slut... Tänk vilken sommar det har varit! Helt underbar!!!


Imorgon är det dags att börja jobba! Klockan ringer tidigt, det känns riktigt ovant men det ska bli skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Än är inte sommaren slut. Hoppas på ett varmt augusti och september!

Nu blir det film och ännu mer mys i soffan.

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Superfina bilder! Inte helt nöjd med att det är en enorm Sängjätten reklam mitt i allt men det får vi prata om sen.. :)

2011-08-17 @ 11:25:21
Postat av: Sandra

När! Har en sån reklam smugit sig in!? Inte OK! ;-)

2011-08-17 @ 22:18:11
Postat av: Camilla

jag vet.. Jag känner mig lite småsur faktiskt :) Dennis däremot kommer bli skitnöjd så inte ett ljud till honom ;)

2011-08-18 @ 12:25:46
Postat av: Ann-Sofie

Jätte fina bilder! Jag känner igen mig ;) Visst är d härligt med båt!

2011-08-25 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0