Långa dagar!

Har nyss kommit hem från jobbet efter en lång dag. Har inte fått i mig en vettig middag men ska ta en walk med Malin nu så tog en avokado med creme fraiche och en fin crisp med pepparlax. Mums! Om någon är det minsta intresserad av hur det går med LCHF så går det super! Nu har jag ätit ganska strikt ("fuskat" med morötter och hårt bröd enstaka tillfällen) och nu är suget efter sött helt borta. :) Är ni sugna att läsa om LCHF så googla och läs MASSOR med bra bloggar. Tex. www.annahallen.se/ , www.finest.se/katrin och www.viktnedgangsomfunkar.se (hon har grymma recept!) Jag tänker inte berätta så mycket om sättet att äta, det finns det andra som gör så bra! Sen är det ju inte helt fel att tappa både kilon och cm! I like it!

Är nån intresserad av lite fler recept så lägger jag gärna in det?

Nu blir det joggingskor på och hunden i koppel!

 


Kommentarer
Postat av: Sophy

Jag har ju också hållt på, men kommit av mig efter sjukdomar..men lägg gärna ut massa goda recept så jag får lite inspiration igen! =)

Hoppas allt är bra! Kramkram

2011-04-06 @ 18:55:17
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sara

Lägg gärna in lite recept tycker jag :) Puss

2011-04-06 @ 19:57:09
Postat av: Pernilla

Vad duktig du är å va kul att du blir nöjd med resultatet, lägg gärna ut recept så får jag lite ideer. Kram

2011-04-07 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0