@ home


Är hemma idag. Blev såklart sjuk efter helgens fest... :( Har feber och är tokförkyld! Usch! Ligger nedbäddad i soffan och kikar på Efter Tio med Malou. Har laddat upp med näsdukar, té, nässpray och massa tidningar.

Tänkte bjuda på lite bilder jag tagit som jag inte haft tid att ladda upp.


Tavelväggen i sovrummet med bilder från bröllopet




Sovrummet... blunda för att inte listerna har kommit upp runt fönstren.




Lilla kontoret på övervåningen som sakta och säkert börjar bli klart.
Vill ha en mysig fotölj i hörnet där hyllan står.




Jag målade ett bord i lördags. Visar sen vad det är tänkt till...




Våra vänner N & Ps urgulliga hundvalp! Sööötis! ♥


Nu ska jag återgå till tv:n.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad synd att bilderna är så små! Jättefint bord :) Puss på nosen!

2010-10-04 @ 23:46:21
URL: http://dagdromma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0