Helg och godsaker


I fredags var det middag hos Mattias och Maria. Vi fick god tacogratäng. :)

I lördags var tjejerna här på tjejmys/middag. Jag bjöd på medelhavslasagne, sallad och cheescake. Detta toppades med en hel del vin. ;) En riktigt härlig kväll med massa skvaller och mys! ♥ Jag fick en massa fina presenter eftersom jag fyllde år. Gulliga ni!








Igår
var STORA släktkalaset här hemma. Fullt hus från klockan fyra. Av Joel fick jag en Kitchen Aid. Älska! Har önskat mig en sån men trodde inte jag skulle få en, han är gó min man. ♥

Av släkt och familj fick jag pengar + annat smått. Kommer väl till användning eftersom jag vill ha en ny vinterjacka.



Nu kan jag baka :) Tékakor har Joel önskat. Bara att komma på fika nu!

Tack alla som firat mig i helgen!


Kommentarer
Postat av: Karolina,Mamma till Liam bus

ÅÅ va svundsjuk jag blir, vill också ha en vit kitchen aid : )

2010-11-23 @ 08:45:56
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för en helt fantastisk kväll gumman! Som vanligt bjuder du på härlig mat och trevligt sällskap! Puss Puss

2010-11-24 @ 20:11:44
Postat av: Lia

Stort grattis!

2010-11-27 @ 01:39:50
URL: http://minnielie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0