Tips!

Nyss hemkommen efter en middag hos mamma och pappa. Frida hade kommit hem från Thailand och "beställt" Chevrépaj med päronsallad. OjojOj, vad gott det är!! Va mysigt det var att träffa lillsyrran igen! Har saknat henne nu när man är van att träffas ofta. Vill inte att hon ska flytta 50 mil bort igen inte. (Lova det Frida.)

Hon är gullig för jag fick ett par snygga Converse =) ... ett par vita. Tack Frida!

Imorgon är det kalas för Edwin, han fyller sju år stora killen! Tänk, han var tre år när jag träffade Joel och nu är han så stor. Tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lovar de sis!! ;) nu stannar jag hemma tills ni spyr på mig ;) ses om en kvart!! pusspuss!!

2010-05-07 @ 14:15:16
URL: http://skogsbar1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0