sommar och bröllop


Så klart att jag vaknade kl 7.30 imorse när det är en ledig dag. Äter frukost nu och kikar i lite bröllopsforum. Vid tio-tiden ska jag ut på walk med Linda och Jana.
Linda har bott i Hille i någon månad nu och vi har aldrig kommit ut på någon walk så det blir trevligt!


Längtar till sommaren! Gotland ovan...

Ang. bröllopsforum så finns det många bridezillas! Jag vill ha ett hyffsat enkelt bröllop, men de flesta brudar ska bräcka varandra, och det ska vara "så... och så måste det vara!"
Många gånger har det känts jobbigt med allt som ska göras, men nu har jag kopplat bort många måsten och försöker fokusera på det som är roligt och det jag har lust med!

Jag ska ju gifta mig med min Joel och det är VI som ska vara nöjda. Måste det då vara helt perfekt?!
Det kommer att bli en underbar dag och det är tur att vi har familj och vänner som ställer upp och hjälper till. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0