Dagarna rullar fram...


Idag har vi varit till kyrkan och provfotograferat. Det var jättekul och M är grymt duktig! Vi kommer bli så nöjda! :-)

På kvällen cyklade vi in till stan och åt mat på O´learys och kikade lite på Sommarkväll. Det var mycket folk och jag hittade en fin klänning på Vila. :-) Kanske att ha på lördag då vi ska fira S?

När vi kom hem började vi kika på bordsplaceringen, shit vad svårt det är, men nu börjar det ordna upp sig! Hoppas alla blir nöjda, vi försöker fundera på vilka som skulle kunna ha roligt ihop och kanske inte har pratat så mycket med varandra. Det som är roligt är att de flesta av våra vänner har träffats mycket, det underlättar lite. :-)

Imorgon har jag en helt tom dag framför mig, mycket möjligt att det blir en sväng hem till mamma och bada, eller om hon kommer hit och vi ska sy till min klänning. Vi får se. Tänk... om två veckor är jag gift! ♥ Trodde aldrig att den dagen skulle komma.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0